Mountain Biking

31 January 2011

di suatu petang yang hening..




It's so fun!! Aku dengan ayah dengan kawan ayah aku berbasikal di bukit berdekatan Darulaman Golf And Country Club. Bukit tu ada kat belah belakang. Jadi kena ikut jalan yang penuh dengan debu. Sebab kat situ nak buat sekolah apa ntah. Jalan nak naik bukit tu, ada orang dah buat jalan untuk mountain biking. Aku dengan father and father's friend buat juga mountain biking. Tapi gerek (bahasa standard: basikal) kami x sesuai sangat untuk mountain biking. Suspension pun x berapa soft sangat. Tengok ada 3 orang buat mountain biking. Ada 3 bike. Style doee tengok dyorang terbang menggunakan bike. Suspension soft gilarrr. Aku sikit lagi nak jatuh sebab jalan curam dan selekoh tajam. Dah lar tetiba ja cramp waktu panjat bukit. Mountain biking memerlukan stamina yang sangat kuat. Memang penat gilar aku. Btw, it is FUN and ADVENTUROUS.
|Enjoyed my precious time after SPM|


.The END. :)

10 comments:

nerDoubt said...

maen pulak dia nih..
ingatkn nk kerja..
hahaha.. :D

Afiqah Sahillah said...

cantik blog;) smart kyril :D

tukang bebel said...

oit,buatla pop up cmment

Kyril said...

azlin: da bt dahhhh :D

Afzainizam said...

… ....Gong Xi Fat Coi……..
┏〓〓┓┏〓〓┓┏〓〓┓
Wish you healthy always
┗〓〓┛┗〓〓┛┗〓〓┛
....lllllll........ lllllll .......lllllll....
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

wehhhhh aku dulu masa kecik tak ade mounten bike ni ayah aku hanya belikan aku BMX basikal tu pun dah kena curi orang....

Kyril said...

hahaha
smua bnda bleh bt duet :D

:: nYsA :: said...

next time nak ikottt :D

Kyril said...

nysa: hahaha
bleh jaaa
dya naek troli
org ikat kat blakang bsikal :D

cik wanie LovelA said...

folow me back http://cikwanielovela.blogspot.com/

:: nYsA :: said...

kyril : haha
smpai aty bt cmtu =.=