Sport's Day JENAN

09 March 2011

SOOO FUNNNN :D Tadi aku join sekali sports day sekolah berprestasi tinggi kebangganku iaitu Sekolah Menengah Sultan Abdul Halim. Aku datang pon dah lewat. Ramai juga lar yang datang. Kami naik moto ja, lebih kurang macam konvoi gitu.Perempuan naik rombong lain. HAHAHA. Seorang cikgu sekolah JENAN, Ustaz Asri mengatakan kepadaku, 'Khairil, kamu makin bulat nohhh' . Aku cuma mampu tersenyum. Tak berapa meriah sangat hari sukan tahun ni. Tapi ada pertandingan wau. Aku tengok ada satu wau ja pon yang naik. Ada wau yang terbang tinggi, pastu hilang kawalan lalu menjunam di dalam hutan belakang sekolah. HAHAHA. 

Pastu kami pon keluar menuju ke INFINITY. 'DOTA BATTLE'!!!! Aku seperti biasa lar. Sentiasa kena PAWN (means killed in DOTA). Aku pon balik ke sekolah semula untuk berjumpa dengan seseorang. Lama tak jumpa DYA :) . Aku ajak lar dya main DOTA gak. DYA kata, 'Ishhhh, ada apa lar dengan benda tu' . Conclusion : Boy and girl are really really different. 

Tak larat tulis panjang panjang :P
Setakat itu sahaja :)
Coretan Khairil Anwar Aman.

9 comments:

:: nYsA :: said...

ehemmm ehemm :D
cm knl ja ayt 2
tp kat mne ehh ? :D

Kyril said...

hahaha
ntah ntah ntah :D

:: nYsA :: said...

haha . xpe xpe
maen DOTA jom :D

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

uihhhhh kalau semua ntahhhh aku pun ntah lah jugak

Kyril said...

elehhh..
cam dya nak maen ja :D

:: nYsA :: said...

nak laaa
jom jom :D
ajar org au :)

Kyril said...

hahaha
oke2
xmao maenn, ciappp!!! :D

:: nYsA :: said...

heeee
jgn rsao laa
org maen :DD

pemelihara janji said...

23 nyh,maximus mega dota battle!
join x??jum2!