Islam Today

15 May 2011

This is our Islam's life that we must face in our world. I'm really gratefull to Allah that I live in Malaysia compared to the other part of the world. Because, we don't have to face this reality. I hope that by entering UIA, I can change myself. Hopefully. HAHA.




































15 comments:

Fendy said...

smart kartoon ni....

ryena asyran said...

wow!!impressed!!

fadh leyanie said...

nanti masuk uia ada blaja jugak Holy Quran,,wajib..^^ good luck !

http://aniesandyou.blogspot.com said...

salah niat tu

Aksi-aksi terlarang @ Kuala Lumpur International Book Fair 2011

Afzainizam said...

Abu Hurairah r.a…Nabi s.a.w. sabdanya:
"Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka."
Berdoalah kepada Ku, nescaya akan Ku perkenankan bagimu, sesungguhnya orang-orang yang menyombongkan diri dari menyembah Ku akan masuk neraka jahannam dalam keadaan hina dina!

Jazakallah Khairan,
,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
diy repair dan spray helmet lama

Kyril said...

http://aniesandyou.blogspot.com

salah niat ?

eija waida said...

aslmlaikm.w.b

like like like like like like...

Fatin Baharum said...

i like this one !! betul semua tu.. selalu islam disalahertikan..

macam nak amik pic last tu, boleh tak ?

latest entry : the convocation ♥

Ain Zulaikha said...

aik? pakai hijab tak leh masuk universiti? kompius kompius...

Fatin Baharum said...

overseas ada masalah pakai hijab xbleh masuk U, xboleh keje kan, kan ?

latest entry : cheese tart ♥

Kyril said...

Fatin Baharum

ad certain2 ja yg x boleh keja :)

Dayana AZ said...

this cartoon delivers a good message! :) . love it!

Ain Atika Zailani said...

nice entry=)

alia zarfullah said...

comel kartun and nice entri :))

fyy mokhtar said...

best nye. pest time datang terus sukaaaaaaaaa