Sambung Belajar

08 May 2011

Dah 3 bulan aku menjadi lepasan SPM 2010. Akhirnya aku dapat tawaran matrikulasi. Aku dapat Matrikulasi Kedah. Alaaaa, dekat ja dengan rumah aku sebab matrik tu dekat Changlun, rumah aku dekat Jitra ja. Selama aku belajar ini, aku tak pernah pon keluar dari Kedah. Anak jati Kedah beb. Aku tak terima lagi tawaran matrik sebab nak tunggu tawaran UPU. KOT KOTTTT lar dapat. hahaha. Tadaaaa..



 Akhirnya, aku dapat tawaran untuk melanjutkan pelajaran ke Universiti Islam Antarabangsa (UIA) berkat study+tido dalam kelas, dalam bidang seperti yang tertera di atas. haha. Aku pon pening sebenarnya nak sambung belajar kat mana. Last last aku pilih UIA sebab ramai orang cakap kalau nak sambung pelajaran lebih senang. Sebab kalau matrikulasi, kena isi balik UPU bila habis belajar. Kalau buat asasi dekat UIA, confirm dapat dah sit kat UIA (kalau result elok, confirm lah). Sekarang ni, tengah tunggu nak confirm surat tawaran UIA. Surat tu boleh confirm start esok, 9 Mei 2011. 'Aku dah jadi budak U weh!! Hahahaha'

So, pray for my success ;)

10 comments:

NURUL NAJWA said...

wow.. congrets!! :D

Kyril said...

NURUL NAJWA

nak p pon sbab ada geng :D

Lieyly ︱ Alia said...

c0ngrt , alia nk art n design kt uitm . but xdpt ~
redhaa ja ~

Iylia said...

eh en.kyril
kalau awak p matrik changlun,
jg college mate la kita :D
btw, good luck ye kat UIA nanti :)

Khuzrin Kamarudin said...

tahniah tahniah...

Alia Laila said...

cekangg gila lah boleh pi UIA tu. tahniah tahniah tahniaaahhh budak U ! :D

Afsar said...

tahniah!!! seronok jdi pelajar u ni...~

aey_man ^_^ said...

pergh..
gilar..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
bila blog kena block timbul

diy bumbung kereta karat

~~~~~@@@~~~~~~
Selamat Hari Guru
~~~~~@@@~~~~~~
Wahai guru yang dikasihi,
Engkaulah pelita diri ini,
Menerangi hati nurani,
Moga dirimu dirahmati
~~~~~~~~~~~
Ya Allah peliharalah guruku,
Agar dipimpin terus hambaMu,
Agar terhindar dari Neraka,
Moga dibukakan pintu Syurga
~~~~~~~~~~~
Tak terbalas jasamu
Berkorban jiwa raga
Mendidik anak bangsa
Jadi insan berguna
~~~~~~~~~~~
Keikhlasan di hati
Hulur bakti dan budi
Kau penyambung warisan
Ilmu cahaya hati
~~~~~~~~~~~
Ampunkanlah wahai guruku,
Kesilapan anak-anakmu,
Ku serahkan jiwa ragaku,
Agar terdidik nafsu liarku
~~~~~~~~~~~
Dengan izin Allahu Rabbi,
Engkaulah guru yang sejati,

tahniahhhh.... tahniahhhhh.... moga berjaya disana....

alia zarfullah said...

TAHNIAH, ALL THE BEST FOR YOU.
DULU APPLY MATRIX..TAPI TAK DAPAT.
ORANG CAKAP TAKDE REZEKI NAMA NYA TU :)