Life in university

10 August 2011

Salam Ramadhan diucapkan kepada semua umat Islam di muka bumi.
   Ini ialah cerita saya. Cerita baru saya bermula di CFS IIUM, Petaling Jaya. Saya mengambil jurusan bidang Architecture And Environmental Design. Skemanya saya. -.-  Lama baqq hianggg tak update blog. Ini sebab course yang aku pilih ni lar. Jadual tu, memang pack sendat gila lar. Memang betul lar yang aku dengar cerita yang budak AED ni, 'burung hantu'. Baru baru ini pon aku tak cukup tido. Ni sebab nak siapkan assignment yang membuatkan hampir seluruh room mates aku jadi separuh gila. Tapi OK lar kan. Sekarang ni ja boleh jadi gila ramai ramai. Nanti bila dah jadi architect boleh gila sorang sorang ja. Sedih kan ? Jadi manfaatkanlah masa anda bersama budak AED yang lain. 

"The pictures can tell 1001 stories inside it but adobe photoshop can tells 1001 lies inside it."
rohhh binatanggg~ terpengaruh dengan video Matluthfi


muka aku dan muka budak AED bilik aku

kesungguhan yang melampaui batas pemikiran

kesungguhan yang mengikut jalan yang betul

Chaiyokk DODENZ!! HAHAHA

Arif yang hensem lagi bergaya. :P
multi-tasking~ terpengaruh dengan video Matluthfi jugak.








muka muka ceria setelah menghabiskan assignment tanpa tidur.

ini lar hasil kerja aku yang tak lar seberapa sangat kalau nak dibandingkan dengan orang lain.


'sahabat baik' budak budak AED

Centre For Foundation Study IIUM, Graphic Communication 1, Studio 1




Baru baru ni, saya sedar yang saya selalu dengar lagu Runaway dan Hero. :)

3 comments:

asraf osman said...

gila bak ang!!pe kabor bang architect?nak no bleh??;p

Far8 budak baik said...

hahahaha aku pun dak uia gakk..
tu ABC kn..mmg ar dak archi..
mmg sibuk..tak tido malam..
=)..memori tu..
ti dah keje mesti ingt nye

aey_man ^_^ said...

pergh..bkal arkitect siot..
haha..
nice drawing bro..