Raya yang happening gilaa!!

03 September 2011

Tahun ni, raya paling happening gila lah bagi aku. Aku bersyukur sangat-sangat yang aku ada keluarga dan kawan-kawan yang styleee. HAHA.


   Raya pertama aku balik kampung sebelah mama aku sebab tahun ni, giliran mak aku pulak. Kampung aku dekat ja pon dengan Alor Star. So, firstly aku balik rumah moyang aku dekat Gunung Keriang, alaaaa, dekat-dekat dengan Muzium Padi tuuu. Lepas tu, barulah aku balik rumah tok aku dekat taman di Kepala Batas sebab rumah dekat kampung dinaiki banjir. T.T
   Raya kedua aku balik kampung sebelah abah aku di Perlis.

keluarga aku. :)
kawal kereta guna PSP ja. (aku tipu)
gigi berterabur. mlas pkai bracers. :3
pengaruh Ong Bak.
Mok dan Tam. :D
merah semua.
tengah nyanyi pitching tinggi.
kampung di taman. :0
satu satunya gambar di kampung Perlis.





   Raya keempat aku dan Aiman pergi jalan jalan dekat tasik. Saja cuci mata. :D

ini Aiman.
ini Khairil.











   Raya kelima aku pergi konvoi ke rumah kawan-kawan. Memang pengalaman gila lar. HAHA. Nak dijadikan cerita, motor Ducati aku (dikenali sebagai Nouvo S) habis minyak dekat Sungai Petani. Apa kejadahnya. :D Lepas tu, perjalan diteruskan ke Pekan Sik. Rupa-rupanya, dekat Sik ada ladang angguqq nohh. Cek tak tao ponnn. Aku tao pon sebab kawan bawak p. :P

sarapan di Alor Star.
lapar gila. (di telinga, BUKAN parut subang okay -.-)
rumah Uziaq.
rumah Sabrina.
cari tisu tak jumpa. lap kat tangan ja. :D
tangan siapakah ? tangan Sabrina larrr.
Hayabusa.
pose di tepi jalan raya.

minyak moto sudah abis broo.
helmet Apple. :D

Uziaq seronok sebab boleh buat corong nak isi minyak. :D
Bismillah dulu.
tunggu abang Amzar. :P
'penat aih tunggu'.
abang Amzar comel sudah smapai. :D
sebab lama tak jumpa. :D
rumah Amzar.

Ladang Anggur Beris, Sik Kedah

geng-geng JENAN
geng-geng JENAN 2.
Akmal, Amzar, Syukur, Khairil, 'Adzim, Hazlee, Farid.
perjalanan pulang menuju ke JENAN.
Jamuan Alumni JENAN.
bersama pengetua tercinta, Haji Ahmad Bin Haji Din. :) (awat muka aku cam nak reyau. :D)
nak balekk dah wehhhhhh.

Sekian saja post terakhir aku sebelum pulang ke CFS IIUM, Petaling jaya. :)

1 comments:

zaty said...

awat kg kita sama,aku xtau pulakkk.haha :)