Just an awesome day.

30 December 2011

   Fuhhh. Best gila hari ni. Awal awal pagi dah keluar dari rumah sebab nak p mountain biking. Dah lar lama aku tak kayuh basikal. Pftt. Tapi memang heaven gila lar bila dapat habiskan kayuhan.

   Baru baru tadi, aku jumpa sesuatu yang interesting. Aku jumpa kat sini. It is Lomography Spinner 360. Dah macam Beyblade aku tengok, kalau nak guna. HAHA. Sebenaqnya, aku dah mula minat kat Lomo ni. Tapi just, macam susah nak cari kedai yang jual filem. T.T  Okey, this is some of the photography.























  Baru baru ni. aku dah ketagih dengan satu laman web. Bukan laman web tuttt tuutt okay. Aku layan pon sebab pengaruh dari kawan. Apa lar yang best sangat pasal laman web ni. 9gag Mungkin, ada yang dah tahu pasal laman web ni. Tapi pada yang tak tahu, layan lar laman web ni. Laman web ni gak yang mengajar aku sesuatu yang bernilai. Menghargai zaman kanak kanak kita. "Jadi budak kecik comey hanya sekali"
 


#sometimes your friends can be a stranger to you.

1 comments:

Feyish said...

Spinner 360? Cun cun. (: